دسته بندی : سیاسی
نوع خبر : گزارش
بازدید : 6
تاریخ : 1405/04/06

کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان بهاباد تجلیل شدند

در مراسمی که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور فرماندار ، معاون عمرانی فرماندار درجهاد کشاورزی این شهرستان برگزارشد با اهدای هدایائی پرسنل جهاد کشاورزی بهاباد تجلیل شدند .

کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان بهاباد تجلیل شدند

 محمد باقری فرماندار شهرستان بهاباد به همراه حسین زینلی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، از تلاش‌ها و خدمات مدیر و کارکنان این مجموعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها
ثبت نظر

برگزیده خبر بهاباد

خبر های مهم بهاباد